Přeskočit na hlavní obsah

O mužích a lidech

Chápu, že se teď všechno genderově vyvažuje, ale přiznejme si, že jsou holčičí a klučičí záležitosti a je dost divný, když se tyto světy smíchávají. Možná to všechno začalo, když muži začali taky používat kondicionér. Tenkrát jsme si myslely, jaké jsme edukační bohyně a jak jsme zachránily svět, ale ona to byla spíš cesta do pekel, dámy.
Pořád jsem žila v představě, že muž nepozná fialovou od růžové a bude tvrdit, že je to červená. Moje poslední výzkumy ale ukazují, že muži se už dávno posunuli a poznají předměty, které mě až děsí, že rozeznají. První lekci mi uštědřil spolužák, když jsem jednou takhle v hospodě vytáhla balzám na rty, protože jsem prostě měla suchou pusu. "To máš EOS, viď." Balzám mi zůstal v ruce a já jen nevěřícně hleděla. Ještě kdyby dodal třeba příchuť, tak se asi zvednu a utíkám. Daleko.
Nejen, že už se bojím balzámovat rty, stejné trauma mám při česání. Byla jsem zvyklá se takhle občas veřejně pročísnout kartáčem, protože se mi hodně zacuchávají vlasy. Do té doby, než zase jiný objekt správně rozpoznal Tangle Teezer. Kdyby řekl kartáč nebo hřeben. Ale ne, opravdu vyslovil Tangle Teezer.
Nenechte se zmást. Muži už dávno nejsou ti mocipáni, co jim namluvíte, že to tričko už máte dva roky, na kosmetice jste přece vůbec nebyly, ty nehty vám tak vyrostly samy, a kadeřník? Kde byste na to asi vzaly? Muž si totiž všimne už i zastřihnutých konečků! Umí rozpoznat korektor i rozjasňovač. Už ví, že MAC není jen počítač od Applu, ale že je to taky značka prodávající drahý rtěnky. Za chvíli vám od oka koupí váš odstín make-upu. Vůbec celé to začíná být dost strašidelné.
Že ne? Tak já příště pronesu něco ve stylu "No ty máš ale krásnýho Jaguara XJ s přeplňovaným vznětovým motorem V6, můžu řídit?" 

Komentáře

  1. Skvělý článek! 😄 Ta poslední věta je nejlepší!
    Kam ten svět jenom spěje, když už muži znají eos a Tangle Teezer?!😄
    jdusizasvymsnemm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Proč zavolat Tylera Durdena a zapálit si byt

Když jsem si několik let zpátky zařizovala svůj první pronajatý pokojík, měla jsem absolutní představu, jak bude vypadat. Byla jsem až posedlá. Nutně jsem potřebovala bílý konferenční stolek LACK, lampu s papírovým stínidlem DUDERÖ, bílou skříň, bílý psací stůl a bylinky v papírových kelímcích. To vše samozřejmě hned. Obtěžkaná taškami z Ikei jsem se vydala do svého budoucího hnízda. Když jsem si vše zařídila přesně tak, jak jsem si to vysnila, bylo to naprosto dokonalé. Večery jsem trávila u oblíbeného seriálu s popcornem a skleničkou Martini (mimochodem tu skleničku na Martini jsem samozřejmě také musela mít společně s velkou skleněnou mísou na popcorn). Byla tu jen taková věc. Těch všech věcí, které k sobě tak skvělě ladily, jsem si ani moc neužila, protože jsem zažívala celkem náročný školní rok a ve škole jsem trávila většinu času. Na další byt jsem se stěhovala se svým stolečkem LACK a dvěma IKEA taškami, kde jsem měla nádobí, oblečení a učení. Nic víc. Tak nějak jsem nepotře

Podcast is the new Youtube!

Když přišla vlna Youtube a youtuberů, samozřejmě jsem nezaostávala a sledovala životy naprosto neznámých lidí. Viděla jsem každé nové video svých oblíbenců, vlogy, hauly, všechno. Postupem času mě to omrzelo a skoro až začalo vadit. Přijde mi, že z Youtube se stala spíš selfpromo a reklamní platforma a už mě ta všudepřítomná reklama nebaví. Nyní mám však novou zábavu a myslím, že i celkem prospěšnou. Zamilovala jsem si totiž hipsterské poslouchání podcastů . Že už jsem tak trochu hipster stejně dávno víte, takže není překvapením, že si k matche ze zavařovačky pustím do sluchátek podcast. Nejdříve jsem poslouchala podcasty přes Spotify, například Guys We F****d , kam si Corinne a Krystyna zvaly chlapce, se kterými před lety něco měly. Sice to bylo občas vtipné poslouchání, ale bez nějaké další přidané hodnoty. Jeden čas jsem také dodržovala své malé předsevzetí "každý den jeden TED talks" , což mi mnohdy úplně nevycházelo, takže to skončilo tak, že jsem týden neposlouchala a

Stalo se #1

Nemám twitter. A facebookový statusy už nepíšu. Takže všechny svoje zajímavý příhody ze života zapisuju na disk. A abyste pochopili můj život, o některý se prostě musím podělit. 17.3. Jednou jsem našla nějaký seznam bodů, co dělají hipstři. Skoro vše na mě sedělo, i když jsem to nechtěla přiznat. Akorát jsem tenkrát nevěděla, co to znamená ambient hudba. Tak teď to poslouchám. 18.3. V rámci šetření jsem byla donucena zrušit si předplatné Apple music. A to je ten bod, kdy si fakt říkám, že jsem chudá. Takhle mi nebylo ani tenkrát, když jsem měla na účtě 17 korun a týden před sebou. Ta bezmoc, kdy si nemůžu pustit svůj chill playlist je prostě opravdu tíživá. 19.3. Řekla jsem si, že budu minimalista. A že si už nebudu nic kupovat. Pak jsem šla koupit rohlíky a přišla jsem s botama. Ne jenom s jedním párem. Se dvěma. 26.4. Dnešní skóre: K zubařce jsem dorazila v 11:30, akorát je středa a měla jsem tam být v pondělí. Rozbito hrnečků přesně: 3 ks. A jedna přejetá zastávka. O