Přeskočit na hlavní obsah

Jak lemra začala něco dělat

Zase začnu článek malým přiznáním. Už o mně víte, že jsem dilematický člověk, nyní milující malé pražírny, ale s minulostí basic bitch, co chodila s cool kelímkem plnýho cukru, i když zastává názor, že cukr do kafe nepatří. Jenže dejte si něco ve Staru bez cukru, žejo. A nebo si můžete dát matcha latté, čímž budete super hipster cool, ale možná vám pak bude z toho zeleného moku pěkně špatně.
No tak k tomu přiznání. Ono se to teda o mně moc neví (ironie), ale jsem opravdu línej člověk. Teď nemyslím, že vstávání před devátou je pro mě skoro stejný zlo, jako mít budík na 3:30. Ale jako celkově. Jsem vrchní mistryně prokrastinace. Mohla bych si klidně založit odbor Veřejné prokrastinace a kavárenského povalečství. Samozřejmě by se tam nic nedělalo, náplní práce by bylo koukání do zdi či počítání kachliček na podlaze.
Tak si představte, že já, ano JÁ, jsem se rozhodla něco dělat. Nejsmutnější je, co mě k tomu dovedlo. Předvolební, volební a hlavně ta povolební situace. Nejen, že už při pohledu na kandidátku jsem usoudila, že musím vstoupit do politiky, abych měla koho kroužkovat. Ale rozhodla jsem se, že tam musím, protože sakra je to moje občanská povinnost. Nemůžu se dívat na svět, ve kterým se místo politické kampaně vede velký marketingový tah na branku. Kde se šíří strach a nenávist a vítězí populismus. Kde xenofobní strana získá 22 mandátů na těch našich 12 uprchlíků, kteří denně ohrožují naše životy (a hlavně životy žen a dětí, které byly doposud jistě hromadně znásilňovány). To by bylo, aby je teď nezpacifikovali!
Jestli se tu začaly šířit protiimigrantské, protiunijní a protidemokratické nálady, tak ve mně se šíří taky jedna "proti nálada" - všem těm lidem, kteří se nechali zastrašit a hodili to Japonci, který se ani nenarodil v Česku, ale chtěl by vlastně nejlíp uzavřít hranice. To totiž dává logiku.
Logiku taky jistě dává to, že by snad Česká republika měla vystoupit z EU po vzoru Velké Británie. Já totiž nevím, jestli jste si toho všimli taky, ale my jsme úplně jak Velká Británie. Žijeme si na ostrůvku daleko pryč od všech těch evropských chujovin a ještě do toho dotujeme ostatní státy. Vždyť nebýt nás, tak všude kolem ještě jezdí koňskýma povozama. Naše silnice by nám mohl závidět kdejaký Němec a Blanku, tak tu nám závidí všichni!
Minule jsem se tak rozhořčila, že v zájmu edukace hloupých lidí jsem přispěla na volební kalkulačku, protože to je takové jediné světlo v tunelu. A hned potom jsem přispěla na kočičku, i když vlastně vůbec nejsem kočkomil, protože mám alergii. Aspoň tady vidíte, co to se mnou dělá.
BTW ten nadpis měl být jen takový pracovní název, ale jsem líná ho měnit.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Proč zavolat Tylera Durdena a zapálit si byt

Když jsem si několik let zpátky zařizovala svůj první pronajatý pokojík, měla jsem absolutní představu, jak bude vypadat. Byla jsem až posedlá. Nutně jsem potřebovala bílý konferenční stolek LACK, lampu s papírovým stínidlem DUDERÖ, bílou skříň, bílý psací stůl a bylinky v papírových kelímcích. To vše samozřejmě hned. Obtěžkaná taškami z Ikei jsem se vydala do svého budoucího hnízda. Když jsem si vše zařídila přesně tak, jak jsem si to vysnila, bylo to naprosto dokonalé. Večery jsem trávila u oblíbeného seriálu s popcornem a skleničkou Martini (mimochodem tu skleničku na Martini jsem samozřejmě také musela mít společně s velkou skleněnou mísou na popcorn). Byla tu jen taková věc. Těch všech věcí, které k sobě tak skvělě ladily, jsem si ani moc neužila, protože jsem zažívala celkem náročný školní rok a ve škole jsem trávila většinu času. Na další byt jsem se stěhovala se svým stolečkem LACK a dvěma IKEA taškami, kde jsem měla nádobí, oblečení a učení. Nic víc. Tak nějak jsem nepotře

Podcast is the new Youtube!

Když přišla vlna Youtube a youtuberů, samozřejmě jsem nezaostávala a sledovala životy naprosto neznámých lidí. Viděla jsem každé nové video svých oblíbenců, vlogy, hauly, všechno. Postupem času mě to omrzelo a skoro až začalo vadit. Přijde mi, že z Youtube se stala spíš selfpromo a reklamní platforma a už mě ta všudepřítomná reklama nebaví. Nyní mám však novou zábavu a myslím, že i celkem prospěšnou. Zamilovala jsem si totiž hipsterské poslouchání podcastů . Že už jsem tak trochu hipster stejně dávno víte, takže není překvapením, že si k matche ze zavařovačky pustím do sluchátek podcast. Nejdříve jsem poslouchala podcasty přes Spotify, například Guys We F****d , kam si Corinne a Krystyna zvaly chlapce, se kterými před lety něco měly. Sice to bylo občas vtipné poslouchání, ale bez nějaké další přidané hodnoty. Jeden čas jsem také dodržovala své malé předsevzetí "každý den jeden TED talks" , což mi mnohdy úplně nevycházelo, takže to skončilo tak, že jsem týden neposlouchala a

Stalo se #1

Nemám twitter. A facebookový statusy už nepíšu. Takže všechny svoje zajímavý příhody ze života zapisuju na disk. A abyste pochopili můj život, o některý se prostě musím podělit. 17.3. Jednou jsem našla nějaký seznam bodů, co dělají hipstři. Skoro vše na mě sedělo, i když jsem to nechtěla přiznat. Akorát jsem tenkrát nevěděla, co to znamená ambient hudba. Tak teď to poslouchám. 18.3. V rámci šetření jsem byla donucena zrušit si předplatné Apple music. A to je ten bod, kdy si fakt říkám, že jsem chudá. Takhle mi nebylo ani tenkrát, když jsem měla na účtě 17 korun a týden před sebou. Ta bezmoc, kdy si nemůžu pustit svůj chill playlist je prostě opravdu tíživá. 19.3. Řekla jsem si, že budu minimalista. A že si už nebudu nic kupovat. Pak jsem šla koupit rohlíky a přišla jsem s botama. Ne jenom s jedním párem. Se dvěma. 26.4. Dnešní skóre: K zubařce jsem dorazila v 11:30, akorát je středa a měla jsem tam být v pondělí. Rozbito hrnečků přesně: 3 ks. A jedna přejetá zastávka. O